No pienses en el pasado, ni prepares tu futuro, vive el presente tal y como es.

miércoles, 23 de febrero de 2011

PésimaPelmaPitufa. ♥

Si, em diu que em llençi, i que no pensi en el que vindrà, que lluiti per el que tingui que lluitar, i que estimi a qui tingui que estimar. La que em dóna tantíssims consells, amb la que passo tantíssims moments de parides interminables. Són ja tres anyets al teu costat, i aquests anys han sigut perfectes. Ella és amb la que ens ajudem mutuament amb els nostres problemes, amb la que m'explico les meves experiències, i ella és de la que envejo moltíssimes coses. Gràcies oer treurem mil i un somríures en els moments que ho he necesitat, gràcies per plorar amb mi cuan també ho he necesitat. Mil gràcies per tot, per ser com ets. T'estimo PésimaPelmaPitufa, perdoneu pero algú ho havia de dir. ♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario