No pienses en el pasado, ni prepares tu futuro, vive el presente tal y como es.

lunes, 12 de diciembre de 2011

JBL; inevitable todo.

12:30 del mati.. El timbre sona 4 cops, parant a cada timbre. Tot ens porta a l'indici de que ens toca fer un simulacre, justament un simulacre de terratremol. Tots els cursos hem de concentrar-nos al pati. Hem dirigeixo a sortir al pati per la porta que ens correspon amb les meves amigues. Ens toca anar a la pista de bàsquet. Veig que una amiga meva ve a dornar-me una abraçada i una carta. Començem a parlar, i parlar, pero de cop em començo a parar, escolto que hem pregunten si em pasa alguna cosa, i les meves amigues miren a on miro jo. Es en aquell instant en el que descobreixen que t'estic mirant. Un altre cop, com tots els cops que et veig, m'he quedat embovada, enbovada de tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario